Får se hur jag gör!

Jag hade ju tänkt prova något från typ hälsokost affären typ glandin eller något annat! Men jag har inte köpt något än och jag vet inte om jag kommer göra heller. Läst lite vad det finns för olika men vet inte vad jag isf ska testa och många av dom är redan försent att ta och vem vet när jag får mens nästa gång!

Men om ni vet olika läkemedel som ni fått testa eller hört om får ni gärna kommentera! I höst vill vi veta massor och kunna fråga och veta saker och även kanske ge förslag på behandlingar.

Dock känner jag mig väldigt redo för IVF 3 men vill ändå veta men kommer höra om det finns möjlighet till långa metoden istället för korta! Ihop om fler ägg..

Igår kväll när jag kolla instagram vad det ju såklart någon som hade gått ut med att hon va GRAVID! Hade lust att slå i sönder de mesta men va på jobbet så var bara att bita ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0