Hopplöst!

Det känns som vi planerar och har planer men våra planer förstörs hela jävla tiden och det börjar bli väldigt frustrerande! :( Först hade vi tänkt utan Pergotime i sommar och köra på IVF aug/sep. Men när vi fick reda på att jag har pcos så ändrade vi oss och tänkta att funkar det inte med denna sprutan så kör vi med pergotime ändå i sommar så vi har någon chans. Men istället fick jag en blödning nu som jag är rätt säker på att de är en mens och ingen jävla ägglossningblödning. Tyckte jag kunde få ha kommit in så dom kunde kollat men tydligen inte. Läste även att har min sin första ägglossningblödning brukar man få komma in och kolla iaf enligt info sidor. 
 
Det känns så himla jobbigt att inget går som vi planerar! Nu ska jag ringa vecka 26 och säga hur det gått, GRAVID lär jag inte vara eftersom mensen kom nu. så då blir det väl provera och pergotime! Jag hinner ju inte komma på ngt mer vul innan dom stänger så ingen mer spruta lär vi hinna prova! :(
 
Förlåt för att jag är jävligt negativ men jag är grymt besviken på hela jävla skiten nu! 
 

Kommentarer
Postat av: J

Du har all rätt att vara deppig! Det är ju det bloggen är till för, att skriva av sig känslorna. Hoppas verkligen det ska vända för er snart. Själv står jag inför beslutet om att ta hjälp men vet inte riktigt hur jag/ vi ska gå till väga.

2013-06-06 @ 10:20:03
Postat av: alexandra

kommer du få någon medecin för pco? en del har ju lyckat bli gravida då de gått på metformin, tror de hjälpte mig... men jag tror man kan ha olika typer av pco , pcos etc

2013-06-09 @ 10:36:32
URL: http://mlbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0