Mellanblödning? Ägglossningsblödning? Mensen?

Det är rätt mycket som snurrar där uppe just nu. Kan inte bara en jävla sak gå rätt för mig? Varför ska jag börja blöda i massor mitt i ägglossning? Mensen kan det ju inte vara väl? Hon i KD sa att det troligtvis inte va mens men kunde inte säga 100% utan trodde det va en ägglossningsblödning. Men när jag läser om sådana blödningar verkar det vara en rätt liten blödning? Detta är ingen liten blödning och mensvärk har jag och mina bröst är svullna och ömma som fan! Men eftersom jag inte haft mens sen i mars så är det väl inte konstigt om jag får en stor blödning när jag ska ha en liten? Eller så är de en mellanblödning? Kanske ingen idé och fundera så mycket på va de är? Jag önskade jag hade fått ett vul men de verkade inte aktuellt dock! Men hon sa ju att en ägglossningsblödning kunde vara som en mens och kännas som en mens så jag får kanske försöka lita på det även om de är svårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0