Ringa och beställa läkartid!

Idag har vi vart hos kurtorn va skönt att sambon äntligen kunde bli med. Det va ju hans andra gång så gått många gånger själv, men han kan ju inte alltid få ledigt tyvärr!

Min kurator rådde mig idag att ringa vårdcentralen där jag bor och få en läkartid pga min ångest! Hon tycker jag borde ta någon medicin pga att den är så stark. Jag blev fruktansvärt ledsen när hon sa det men ändå så visste jag att det eventuellt kunde bli så. Så i morgon ska jag ringa vårdcentralen och se om jag kan få en läkartid dock lär jag få en nästa vecka.

Sen jobbar jag gärna hur mycket som helst och hon tyckte jag inte borde tacka ja till massa extra utan de räcker med dom timmarna jag har. Som den här veckan jobbar jag över 60 timmar det va hon inte positiv till och jag kan hålla med henne. Men nu när jag äntligen får jobba har jag svårt att tacka nej men de är något jag måste lära mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0