Tiden står stilla

Exakt så känns det nu! Igår var äntligen första dagen utan blödning, 9 dagar höll det i sig! Och det va rikligt kan man säga. Så det va ingen ägglossningsblödning iaf utan var nog en vanlig mens. Hur man ens kan få det när man egentligen har ägglossning? Mycket konstigt som händer nu och inget går som vi vill. Jag känner mig helt matt och min ångest har blivit mycket värre och jag är inte rolig att ha med och göra. Som tur är så jobbar jag regelbundet nu så jag slipper iaf va hemma och grubbla dock kommer allt ikapp när jag jobbat men det blir ändå inte på samma sätt som när jag sitter hemma flera dagar. 
 
Har ringt till KD nu på morgon och hoppas att få någon slags plan inför sommaren och deras semesterstägning. 
Helsts kulle jag ju vilja komma dit så dom får kolla läget men det kan jag nog glömma tyvärr. Utan jag får nog provera utskrivet och sen pergotime som vanligt! Jag låter säkert gnällig men jag har ätit den där jävla pergotimen i så många månader och den gör mig inte gravid. Jag vill ha något som gör mig gravid! 
 
Just nu längtar jag bara tills augusti jag VILL göra IVF! Det känns som vår ända möjlighet. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malaika

Förstår att allt känns jävligt just nu :( fasen vilket krångel du haft! Dom vill inte testa att stimulera med sprutor istället typ menopur och sedan få ta ägglossnings spruta istället för att ta pergotime igen? Många verkar få testa det! Men då tar man mycket lägre sprut dos än vid Ivf just för att bara få ett ägg. Du kan ju alltid fråga! Dom måste ju ha något alternativ till pergotime?
Eller så kanske du borde vara helt hormon fri och låta kroppen vila innan nästa Ivf? Man ska iaf inte äta pergotime månaden innan man gör Ivf! Tycker så synd om dig om dom ändå kunde hjälpa dig bättre!!

2013-06-13 @ 12:53:57
URL: http://www.duravita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0