Cykeldag 65

Ingen mens på G som det känns iaf.
Den senaste veckan har jag mått mycket illa och är väldigt trött men jag vet inte om det är något jag inbillar mig? Igår bärde jag även en hel del saker, efter det kändes det i magen/äggstockarna eller vad man ska säga som svag mensvärk. jao jag tänker inte spekulera så mycket i det ingen idé jag blir bara besviken det är även anledning till att jag inte nämnt det i bloggen för jag kommer få så höga förhoppningar sen rasar allt! Bläää... Men i slutet av veckan ringer jag KD om inte mensen dyker upp. Ska även göra ett gravtest innan jag ringer också känns som det är ett måste annars kommer dom ändå be mig göra ett.
 
Ska ta och beställa några och även lite ägglossningstest blir så dyrt och köpa på apoteket! 

Kommentarer
Postat av: A

Sv: Hmm okej.. ja jag vet inte jag... jag har PCO fast har aldrig haft några cystor.. själv tror jag att alla har olika.

Ja de e rätt frustrerande.. men ja.. man kan ju samtidigt inte göra nåt åt de heller utan bara att gilla läget.. vill kroppen så gör den de, vill den inte ja då vill den helt enkelt inte.. den bistra sanningen lixom :/

Försök att hinna andas mellan varven bara å hoppas på att det tar sig ändå utan hjälp. :)

2013-05-22 @ 12:07:15
URL: http://our-dream.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0