Cykeldag 67

Dagarna går sakta framåt, en dag känns som en evghet! Jag har jobbat ganska mycket den senaste tiden men denna veckan har jag inget jobb alls. Vilket har vart väldigt drygt! Men i morgon är det fredag och då tar sambon helg och då blir det genast roligare. 
 
Känner inte direkt av någon mensvärk jag har lite molande värk men inte som att mensen är på G! :( Skulle jag få mensen nu skulle jag nog faktiskt bli LYCKLIG! Det skulle iaf inte känns förjävligt. Men mitt hopp är inte helt borta än. Kom ju på att jag kommer få testerna i morgon förmiddag så jag får ringa till morgonen utan att ha gjort ett test. För jag vill verkligen ha en tid på onsdag då jag redan ska till KD så jag slipper åka flera gånger för har några mil dit. Och skulle jag vara gravid så får jag ringa på måndag inte svårare än så ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0