Dagens test = ägglossning?

Det är lika starkt idag med antar att jag har ägglossning, fast känns inte som när jag brukar ha ägglossning men det är väl bara bra att något är annorlunda?

Som tur är har vi haft regelbundet sex så vi är gott med! :) så har jag inte fått mensen inom 14 dagar så får jag ta ett gravtest.

Jag är rätt depp idag jag är så besviken på att min kropp inte funkar som den ska. Varför just jag? Jag har drömt om att bli mamma så länge jag kan minnas men alltid vart rädd för att inte kunna bli gravid (pga min oregelbundna mens) Jag är så rädd att jag aldrig kommer få uppleva att vara gravid hur ska jag isf kunna leva med det? Det kommer jag aldrig klara! Många tankar, mycket besvikelse och massa rädsla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0