Får jag ens ägglossning?

Jag har börjat fundera på om jag ens får ägglossning av pergotime? Läkarna säger ju att alla provsvar och vul ser bra ut men jag är ändå tveksam!

När jag trodde jag hade ägglossning nu kändes det exakt som när jag annars tror jag har ägglossning. Och detta händer ju kring dag 14-17 ca. Men som sagt jag är osäker och tror pergotime gett mig en fake ägglossning. Jag vet inte men jag har länge trott att något är galet kanske det är detta?

Dock tror jag att jag haft en riktigt ägglossning nu dom senaste dagarna då jag haft kraftigt ont i magen av och till och även lite andra symtom på ägglossning.

Detta är inget jag kan garantera bara en känsla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0