Jag har pcos.

Jag ringde KD i morse och nu ringde Elaine upp och jag har tydligen pcos en måttlig på vänster sida som jag förstod det med massa små blåsor. Men höger sida såg fin ut? Kan man bara ha på ena sidan? Detta är något helt nytt så nu får jag väl börja läsa en massa om pcos så jag vet lite mer om det, om de är någon mer som har pcos får ni gärna kommentera eller maila mig på [email protected]

Jag känner mig grymt besviken att jag får reda på det här NU jag har vart i utredning i mer än 2år och detta säger dom NU? Jag är glad att jag inte gett upp utan tjatat och tjatat! Det är något jag kommer fortsätta med. Sen tragiskt nog hjälper lögner! Nu menar inte jag stora lögner men små som tex har en läkare kollat detta tidigare? Då kan jag säga nej fast det kanske de har. Ni alla har säker dragit sådana lögner för att få saker kollat flera gånger annars rekommenderar jag det. Jag ger inte upp bara för det här och jag vet att många med pcoa blir gravida till och med på naturlig väg så inte de jag oroar mig för utan bara besviken!!!

Sprutan ska jag ta mellan kl 20-21 på söndag. Så det fick jag med svar på.


Kommentarer
Postat av: Malaika

Det är förjäkligt egentligen att ingen kommit fram till det efter så lång tid?! Skönt att få en diagnos men tragiskt att det tagit så lång tid plus att det var du själv som fick ligga på om pco för att få reda på det! Är det pco eller pcos du har? Vet väl egentligen inte skillnaden på dom men nåt är det :)

2013-05-31 @ 21:16:59
URL: http://www.duravita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0