Känns som vi kom en lite längre bit på vägen

Har nu vart hos Ghada eller vad hon nu heter. Och jag har en fin äggblåsa på 16 mm tror jag det var. Ska få ta ovitrell (ägglossningsspruta) på söndagskväll som ska hjälpa ägglossning. Jag lämna även blodprov hon kunde inte se att jag tagit just på dom värdena ni tipsat mig om :( Så gott och få de gjort! Så känns som jag fick lite mer svar och inte samma svar hela tiden.

Hon fråga även om pcos och jag sa att de är inget jag vet ngt om så hon kollade men tyckte inte det direkt de såg ut som det utan kanske jätte lite men sen bytte hon sida och såg den stora blåsan och blev mest fokus på den :/ så tappa de lite. Men nu har jag iaf kollad och jag har iaf ingen solklar pcos.


Kommentarer
Postat av: A

Kanon med Ovitrell ju! Samma som jag tog. Jag testade med äl-sticka och clearblue den dagen som gyn sa att jag skulle ta den först på morgonen men hade inget utslag sen på kvällen fick jag glad gubbe och tog den. Myste några dagar innan, på dagen och några dagar efter också för att verkligen täcka in ;) Tänk dock på att det blir falskt positivt i ca 10 dagar efter den sprutan. Lycka till!!!

2013-05-29 @ 16:00:47
Postat av: Langtarefterbarn

Va spännande! Nu är det på G! Lycka till!

2013-05-29 @ 18:47:44
URL: http://www.langtarefterbarn.wordpress.com
Postat av: Malaika

Vad skönt att du fick bra hjälp idag!! Äntligen kanske ni bättre kan komma underfun med var problemet ligger :) herregud vilken knepig cykel du haft denna månaden stackare! Massa positiva ägglossnings test men nu såg dom ett ägg på gång! Jag har läst att om man har pco kan man få felaktiga utslag på ägglossnings tester, kanske du faktiskt har en mild form av pco då?

2013-05-29 @ 19:31:03
URL: http://www.duravita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0