Kom bara kom..

Tidigt i morse kände jag verkligen av mensvärken, men nu har det lättat och de är bara molvärk nu istället. Lika bra att den bara kommer istället. Men när jag egentligen skulle ha mens kände jag typ såhär fast då kom den aldrig så hoppas den gör det nu eller att jag är gravid men de tror jag tyvärr inte.

Om mensen kommer så kommer jag fortsätta utan pergotime, ska ju egentligen ta varannan månad men vi känner att vi gärna vill kolla om de är så att jag har en cykel som är väldigt lång + att det känns som att pergotime inte hjälper mig att bli gravid utan bara en normal cykel. IVF blir ju i höst så nu under sommaren kan vi lika gärna prova utan och gott och vara medicin fri för mått skit av pergotime dom två senaste gångerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0