Många tankar som snurrar

Efter gårdagens besök har jag många tankar som snurrar runt i min skalle. Det som snurrar mest är ju det hon sa kring pcos att jag inte fick något klart besked om det va det eller inte. Men jag får skylla mig själv för jag frågade inte. Hon sa att det ser ut som kanske jätte lite men inte en solklar pcos. Jag vill ju nästan att det ska vara det för då vet jag varför det är så här då kanske jag kan acceptera det här lättare och få lite mer hjälp? Men det som gör mig förbannad och ledsen är att detta får jag reda på nu? Jag har vart i utrening i 2.5 år och ingen har någonsin nämnt detta. Jag frågade Arne en gång han sa nej! Jag är grymt besviken faktiskt och känner att jag inte kan lite på dom heller nu. Vilket är super trist. Varför ska jag behöva leka doktor själv? 
 
Sen känns det även surt kring mina värden att ingen kollat om dom? Visst kan de va så att dom gjort de för något år sedan men vad hon såg fanns det inget. Det gör mig också väldigt besviken på dom. Det känns som att dom värderna är viktiga att kolla upp.
 
Och jag har ju ingen normal cykel vet inte hur många gånger jag ska behöva säga det! Ghada sa ju igår att hon bad om ursäkt för att hon missat att min cykel är väldigt oregelbunden fast jag sa det sist och hon svara att pergotime sitter i månaden efter så kommer nog inte bli ett problem. Jag vet att hon har massa olika par varje dag och att de är sjukt mycket att göra men detta betyder så oerhört mycket för oss som går där så det får inte göras massa misstag. 
 
Jag funderar på att ringa till KD idag eller i morgon och fråga kring det här med pcos så kan dom fråga Ghada och sen ringa upp så jag bara kan få ett svar på det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0