Svar på kommentar

A
 
Kanon med Ovitrell ju! Samma som jag tog. Jag testade med äl-sticka och clearblue den dagen som gyn sa att jag skulle ta den först på morgonen men hade inget utslag sen på kvällen fick jag glad gubbe och tog den. Myste några dagar innan, på dagen och några dagar efter också för att verkligen täcka in ;) Tänk dock på att det blir falskt positivt i ca 10 dagar efter den sprutan. Lycka till!!!
 
Svar:

Hon sa aldrig när jag skulle ta den dock? Men antar att jag ska ta den på kvällen? 
Man kanske ska köpa sådana test och ta då på söndag?
Just de bra du påminde mig kommer ihåg de när du skriver det för tagit samma vid ivf! =) 
Men ingen risk att jag testar hatar att testa inget jag gör frivilligt :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0