Urininfektion

I morse när jag vakna gick jag och kissa och tyckte det kändes lite konstigt och kände mig kissanödig direkt efter jag kissat men gick och la mig igen och somna om och vakna och va kissanödig igen och gick på toa och då gjorde det jätte ont när jag kissade så ringt och boka en tid så jag kan få lämna urin och få medicin så det inte blir värre så ska dit i eftermiddag. 
 
Jag hade väldigt mycket svamp och urininfektioner förr men klarat mig en bra stund nu men nu var det dags igen tydligen :( SUUUCK! 
 
Har även beställt tester idag så gör ett test på fredag så ringer jag även då. 
Så jag får säga att vi försöker bli gravida och att jag vill ha en medicin som inte påverkar det. 

Kommentarer
Postat av: Malaika

Nää vad jobbigt att åka på det också :( tråkigt!! Ingen mens i sikte?

2013-05-22 @ 19:07:09
URL: http://www.duravita.blogg.se
Postat av: A

Sv: Ja de e bara att fråga på ju.. de måste ju kunna svara på de. Min svägerska har pco men hon har inga ägg alls ist. så som sagt det är nog rätt olika från person till person.

Ja jag förstår de.. man vill ju ha kontroll över ens kropp och funkar de inte som de ska så blir man ju som sagt frustrerad. Nä har samma lika här men de e ju bara till att "försöka" mysa var 3dje dag typ så borde man ju kunna träffa rätt, iaf om man har egen ägglossning, för oss funkar inte det heller iom jag inte har nån direkt egen ÄL... :/

2013-05-23 @ 07:38:54
URL: http://our-dream.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0