4 dagar kvar..

Åhh jag hoppas mån tis ons rusar iväg. Jag är redan lite smått nervös och känner att humöret kommer gå upp och ner dom närmaste dagarna. 

Helgen i Göteborg var iaf kanon dock blev det lite shopping men det är väldigt svårt att shoppa kläder nu. Men fick med mig en klänning som jag hoppas passar till jul/nyår annars får passa på vid julbord eller liknande. 

Har räknat lite och vi kommer hinna göra kub innan jul/nyår! :) Vilket jag tycker är kanon. Slipper man fundera på det i mellandagarna. Dock vet jag inte om jag pallar 4-5 veckors väntan mellan vul och kub. Så ska fråga om vi kanske kan få ett extra vul efter 2 veckor? För verkar som man kan gör vul till vecka 10-11. Risken är säkert liten men fråga kan man :) Borde kanske inte planera för mycket framöver men lite vill man planera som sådana här saker iaf. 




Kommentarer
Postat av: Isabella

Åh vad spännande! :D Jag ska själv på ultraljud på lördag hos en privat klinik, då är jag i vecka 9 (8+1). Så nyfiken jag blev nu!:D

Svar: Åhh lycka till då :) Jag vill bara det ska bli torsdag jag :)
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-11-04 @ 22:58:31
URL: http://sommarmamman.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0