Dagarna rullar på sakta men säkert.

Jobba fre-lör och det gick bra, ibland hade jag lust att lägga mig men jag tog mig igenom det också. Ligger på jobbet just nu också och försöker vakna till. Igår kväll mådde jag rätt illa så va lite små jobbigt men det är skönt att kunna jobba igen :) Även om det är kämpigt vissa stunder! 

Under helgen berätta vi vår långa historia för sambons lillebror och hans sambo. Det gick bra och känns bra nu efter. Även berättat för pappa att han förhoppningsvis blir morfar i sommar. 

Känslorna går fortfarnde väldigt upp och ner, jag hänger inte helt med psykiskt på vad som händer. Igår morse blev jag jätte rädd helt plötsligt. Det är väldigt jobbigt samtidigt som man är världens lyckligaste. Längtar till 3 dec känns som en evighet dit. 

I morgon åker jag till ULLARED!! :) Det ser jag fram emot. Sen får vi se hur det går med mitt härliga illamående men har köpt seaband som jag har på jobbet. Tänkte ta det i morgon så ska det nog gå bra. Man har ju fullt upp så man hinner nog inte tänka på illamåendet. Önskar jag va lite längre i graviditeten så man kunde shoppat lite till den lilla. Men sambon och jag åker tillbaka till våren och köper bebis saker! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0