Detta med kläder är så svårt..

Jag är faktiskt inte så jätte svullen om magen men jag kan inte ha mina jeans längre så jag har mest thigts eller byxor i mjukt tyg (tacka gudarna för att det är inne) Det finns ju så otroligt mycket fint just nu men jag tycker det är svårt att köpa ngt nu. Hur har ni andra gjort som är i början av graviditeten? Köper ni en större strl? Vissa tröjor är ju lättare för dom är stora och goa så då är det ju lätt. 

Det är ju en stund kvar tills det syns men tycker ändå det är svårt? När börjar magen synas? Det är väl typ vecka 15-18 typ det syns? Fast magen växer ju oavsett hela tiden så kläderna kommer ju bli trångare. När köper man vanligtvis första mamma kläderna? Mycket som snurrar i mitt lilla huvud just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0