Ett mer normalt liv..

För varje dag som går känner jag att jag mer och mer klarar av att leva ett normalt liv. Jag är inte lika orolig för allt som jag var innan. Jag kan tex städa och greja här hemma utan att jag får världens panik efter för att det gör ont eller känns konstigt efter. Det enda jag inte gör är att bära tugnt, jag håller mig undan det så mycket det går och det känns bra för mig och då är det lika bra jag fortsätter så. För det är jag som ska må bra. Jag vågar göra mer saker innan ville jag helst bara ligga still och inte göra ngt. Dock är det inte varje dag jag orkar göra en massa saker pga jag mår jävligt illa och är super trött. Men försöker som sagt och vara mer och mer aktiv och det känns bra och dagarna går faktiskt fortare. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0