Helt otroligt..

Dagarna har rusat förbi och det är redan onsdag. Har haft fullt upp och det har gjort susen. Skulle egentligen gå på ett dygnpass idag men går istället av. Så har ca en veckas ledigt nu. Ska bli skönt! Jag är sliten och ont i ryggen/svanskotan som jag hade för några veckor sedan. Jag har grejat och dolat hemma sen blev det lite kaos igår och jag har ju vart så försiktig så min kropp fick väl chock. Sen mjuknar det ju upp där bak så inte konstigt men skönt och kunna vila lite. 

Idag är det 6 dagar kvar till VUL! 

Vi hade en lyckad träff i måndags, himla kul och intresant och höra andra berätta sina historier, bemötande på klinikerna mm. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0