Idag känns det verkligen..

Att jag är GRAVID!! Mår riktigt illa och inget mat får jag i mig! :( Allt tar emot. Bröd har funkat men inte ens det är gott. Kallt ska det vara så köpte flingor och mjölk så det har jag fått i mig. Köpte även nyponsoppa och blåbärssoppa det sa barnmorskan på MVC va bra att få i sig om man inte var sugen på ngt. Åt mycket mat igår i Ullared så känns ändå rätt bra eftersom jag har svårt och få i mig idag. 

Nä nu får jag skynda mig sitter med handduken runt mig och ska vara på jobbet om en timme!!! Allt går trögt idag.. Men en sak är säker jag NJUTER! 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så härligt!!!

2013-11-13 @ 21:31:00
URL: http://HTTP://Omlivetefter.blogspot.se
Postat av: adema

Fortsätt med de. Ni är så värda att få njuta ♡
Försöker med de här oxå :)

Svar: Tack och ni med!! <3 så glad för er skull!!
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-11-13 @ 22:11:21
URL: http://our-dream.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0