Mer död än levande

Igår natt åkte vi mot Ullared. Jag gick upp 01.50 så blev inte många timmars sömn. Kom hem kl 01.40 så när jag la mig igår dygna jag. Kan säga att jag var så sjukt trött den sista timmen inne på Ullared, slumra till lite i bilen men var bara någon minut. Bilen va så full så vi visste knappt hur vi skulle få med oss allt! ;) Just nu känner jag mig mer död än levande och ont i kroppen pga att vi hade så mycket grejer att vi inte kunde sitta riktigt. Men det var verkligen super kul och några tusen fattigare blev jag. 

Börjar jobba kl 17, det känns sådär just nu men ska gå upp och duscha och äta frukost så känns det nog bättre. Sista passet denna veckan sen börjar jag på tisdag morgon. 

I morgon går jag in i ny vecka också!! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0