Molande värk

Idag vakna jag med magknip har inte vart på toa sen i söndags och för vissa är det normalt men min mage är van varje dag och ibland flera gånger om dagen. Men somna om lite och när jag vakna hade jag molande värk, men nu försöker jag behålla lugnt. Att få panik för något som är normalt är ju bara dumt. Endel har ju molande värk flera dagar, jag har ju oftast en kort stund sen går det över men jag får nog lära mig att det ibland sitter kvar längre. 

Det sitter mest i ryggslutet och magen sen pulserar det lite vid äggstockarna. Men tar det lite lugnt idag det känns bäst för mig. 

Idag är det redan tisdag jag vill ha torsdag nu! Jag längtar verkligen för jag vill veta om det slår ett hjärta. Ovissheten gör mig galen! Hoppas idag och i morgon går fort. 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker också att tiden kryper fram. Vi får ju vänta till på tisdag...
Att inte få gå på toa ger även mig molvärk, här verkar det variera lite från vecka till vecka!??
Kramen

Svar: Ja verkligen. En timme känns som 100år. Åhh!! :/ men en vecka kvar bara.. :) det gör det på mig också :) så kissar så fort jag kan :) kram
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-11-05 @ 21:13:27
URL: http://ardetvarturnu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0