Snabba ryck!

Vakna nyligen och fick lite panik för telefontiden till barnmoskmottagningen är mellan 8.15-9.30 och igår satt jag i 35 min utan resultat. Men fick svar direkt idag så jag ska dit idag faktiskt 14.30. Känns jätte konstigt men ändå så skönt att äntligen få prata med någon som vet och kan saker. Så man slipper söka allt på google. 

Idag ska jag ju även prova och jobba, fick ingen skjukskrvning av Louise  igår. Hon tyckte det är barnmorskan som ska göra det nu, men jag ska prova mina två dygnspass i helgen och se hur det går. 

Kommentarer
Postat av: Malaika

Vad kul att gå till barnmorskan det känns alltid väldigt speciellt :) hoppas du får en bra en!

Svar: Ja! :) Sen att man har någon och fråga som arbetar inom ämnet eller vad man ska säga :) Ja hoppas jag med! :)
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-11-08 @ 10:40:26
URL: http://www.duravita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0