Svårt att förstå..

Igår fick vi se vårt söta mirakel, idag var jag på MVC på infosamtal. Kan säga att det är jättesvårt att förstå att jag faktiskt är gravid. Så när jag kom hem från MVC kändes det så himla konstigt jag hinner inte riktigt med själv. Jag förstår inte att jag är gravid, jag vågar inte förstå! Så jag bröt ihop, sambon blev ju jätterädd när han kom hem. Han trodde direkt ngt va fel! 

Jag tycker det är jättesvårt! Jag kan inte riktigt förstå det hela och efter igår och idag blev det så verkligt! Men jag är inte där psykiskt än. Men barnmorskan sa att det tar längre tid för oss som kämpat att acceptera och förstå, det får ta den tiden det tar helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0