Vecka 10 (9+0)

Äntligen går vi in på två siffrigt men är ju inte förens nästa vecka det blir helt med två siffrigt! ;) 
 
Mina symtom är: 
 
- Illamående det är värst under dagen
 
- Trött hela tiden 
 
- Mardrömar 
 
- Hungrig ofta men inte mycket som är gott. Apelsinjuce har vart det absolut godaste denna veckan och jordnötter. 
 
- Sover jätte dåligt 
 
- Tappar hår 
 
- Ömma bröst men nu kan jag röra mig utan att det gör as ont
 
 
 


Denna vecka får gärna gå i raket fart! 
Jag vill bara att tiden ska gå så jag kan få slappna av igen. Alltså jag känner mig inte super orolig men det är väntan som gör mig galen. Men i grunden är det ju en oro som ligger bakom det hela. Jag hoppas min BM går med på lite extra kontroller av hjärtljud så jag kan få njuta om allt ser bra ut på VUL och KUB! Det är absolut inte kul och må såhär. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0