Vecka 11 (10+1)

Igår gick jag in i vecka 11, närmar sig den säkrare tiden sakta men säkert. Dock är det ju inga garantier för det men psykiskt kommer det nog kännas bra. Och tänk att det äntligen är två siffrigt!! :D 
 
Symtom jag har: 
 
- Illamående fortfarande mest dagtid
 
- Trötthet 
 
- Varm mat är fortfarande ingen höjdare dock är allt med apelsin väldigt gott.
 
- Tappar ruskigt mycket hår (misstänker att det kan vara ett symtom)
 
- Snorig (Vart i flera veckor så det är också något jag börjar misstänka som symtom)
 
- Ömma bröst inte alls lika ömma som i början men små ömma
 
 
Till veckan är det äntligen dags för MVC och VUL! 
Ingen är gladare än jag, usch jag mår verkligen inte bra psykiskt av den här väntan och inte veta så jag vill bara ha nästa vecka NU! Jag hoppas jag ska kunna slappna av lite mer efter detta VUL:et sen är det ju max 1-2 veckor till KUB! Dagarna går så sakta men denna veckan har faktiskt rullat på väldigt fort, vilket är super skönt! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fertilitetsresa

Lycka till på MVC och VUL :)
Kramar!

2013-11-29 @ 18:11:18
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0