Vecka 8 (7+0)

Idag går vi in i ny vecka och den kunde inte ha startat bättre, vi fick ju se vår lilla ostbåge med ett tickande hjärta ♡
 
Mina symtom är: 
 
- Illamående speciellt mellan 11-17 
 
- Trött 
 
- Växtvärk
 
- Matos
 
- Inte mycket som smakar gott. Mannagrynsgröt, clementiner, digestivekex, potatismos, pommesfrits, och sura godisar är det som smakar bäst så mycket lika från förra veckan. 
 
- Ömma bröst 
 
- Ont i ryggslutet, foglossning? 
 
Den här veckan har vart lång och dryg även plågsam men vi tog oss igenom den. Försökt få tag i mödravården idag så vi kan få boka ett samtal där. 
 

 
Det känns fortfarande väldigt overkligt och det är väldigt svårt att förstå men det tar nog sin tid. Kanske man förstår vid nästa VUL den 3 dec? Hoppas det! Vi hade ju som sagt tänkt bett om ett VUL till innan KUB men det behövdes inte vi blev erbjudna ändå :) Så känns väldigt skönt! 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åååå, vad jag längtar till tisdag...
Å, vad "fuskigt" att ni redan fått göra vul, vi som får vänta till 8+4 (sagt med glimten i ögat). Tycker även jag att veckorna segar sig fram, vill så gärna att det ska börja synas.
Är så glad för er skull!!
Kramen

Svar: Snart är tisdagen här och det är er tur! :) Verkar vara väldigt olika när man får göra. Ja fy va trögt det går! :/ åhh jag vill med det ska synas! Längtar som bara busen efter det.
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-11-07 @ 20:06:18
URL: http://ardetvarturnu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0