Vecka 9 (8+0)

Idag går jag in i vecka 9! Tänk att nästa vecka blir det två siffrigt! :) Jag tycker ju dagarna segar sig fram än. En dag känns som en vecka typ, varje kväll vill jag lägga mig så fort som möjligt så det blir en ny dag ;) 
 
Mina symtom är:
- Inte sugen på ngt, ska jag äta måste det vara kallt. Så nu går det i flingor och mjölk, nyponsoppa och blåbärssoppa
 
- Illamående 
 
- Ömma och stora bröst
 
- Mat os är vidrigt
 
- Fortfarande lite ont i bäckenet 
 
- Molande värk då och då 
 
- Trött hela tiden
 
-Uppblåst mage 
 
 


Tänkt att vi paserat 20% det känns jätte mycket faktiskt. Men vecka 9 känns inte super mycket dock. Men vi närmar oss sakta men säkert vecka 12, den magiska veckan. Dock kommer vi inte gå ut med graviditet för det men mentalt tror jag det kommer kännas underbart! 

Längtar tills idag kl 17 då tar jag helgen. Just nu känns det som jag vill sova hela helgen lååång! Jag är jätte sliten efter Ullareds turen men kul var det. Ser fram emot nästa gång då det blir bebis shopping. Smygtitta lite på den avdelningen nu också men våga inte köpa något. 

Kommentarer
Postat av: Hannanas

Jag kunde inte heller äta varm mat på flera veckor =) Jag kan rekommendera smoothies. Lätt att göra, lätt att få ner och eftersom man kan blanda i lite vad man vill så får man ju även i sig både vitaminer och mineraler.

Svar: Tack för tipset. Inte tänkt på det ens ;) jag som druckit mycket smoothie tidigare ;)
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-11-14 @ 10:47:06
URL: http://minbebis.com/blogg/hannanas
Postat av: Frida

Känns som veckorna går snabbare för dig än för mig ;) redan vecka 9, grattis :) och fortsätter hålla tummarna! Men är övertygad om att allt blir bra :)

2013-11-14 @ 20:17:48
URL: http://minbebis.com/blogg/komtillmig/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0