Vecka 9 (8+6)

Idag är sista dagen på vecka 9! Denna veckan har iaf inte känts som en evighet men inte har den gått snabbt heller. 

Jag börjar tappa tålamodet och vill att det ska bli 3 december nu! Jag vill se vår lilla ostbåge igen. Som tur är kommer det bli två täta kontroller så slipper vänta i en all evighet. Men från KUB till RUL blir det några veckor! :( Hur ska jag stå ut? När kommer jag kunna njuta? Jag vill ha en VUL maskin hemma (den vet jag hur den fungerar och hur det ska se ut) tror jag iaf känns så efter alla VUL! 



Kommentarer
Postat av: Tess

Jag förstår dig precis! Jag ska snart göra rul och väntandet är olidligt nu, har väntat i 41 dagar när det är dags haha. Men man får lita på sin kropp, som min bm alltid säger till mig. Hade gärna också haft en maskin hemma. Men det går ju inte tyvärr ;p Snart är det våran tur att få se våra små liv inne i magen. Kram

Svar: Man får väl försöka med det dock inte det lättaste! :( Hoppas det du och lycka till på RUL! :)
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-11-20 @ 19:58:17
URL: http://Minbebis.com/blogg/tess89/
Postat av: Maria

Jag talade med min BM om oron så mellan kub och RUL fick jag tid för att komma ner och lyssna på hjärtljuden :-)

Svar: Jag hoppas jag kan få göra det samma! :) För inge kul och må så här! :/ Jag känner mig inte super orolig men jag kan inte slappna av och väntan gör mig GALEN!! :( Så tror jag skulle må bättre om man fick lyssna på hjärtat emellan som du fick!
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-11-20 @ 21:31:25
URL: http://kampfisken.bloggplatsen.se/
Postat av: Malaika

Köp en doppler/ angelsound! Den hjälpte mig när jag var orolig :) använde den inte så ofta för att lyssna på hjärtljuden men dom gånger man var som mest orolig hjälpte det otroligt mycket att få höra lilla hjärtat :)

Svar: Jag har tänkt tanken men jag kommer missbruka den ;) Så ska se om BM går med på några besök extra! ;)
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-11-21 @ 09:29:39
URL: http://www.duravita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0