Bloggträff

Läser på flera bloggar att man har bloggträffar och det verkar så himla mysigt. Läste på fertilitetsresan att dom suttit i sju timmar och snacka idag.
 
Jag skulle också vilja det så jag har faktiskt skrivit på familjeliv och kollat om intresset finns. Om det finns fler från Värmland eller i närheten som är intresserade är det bara att kommentera eller maila mig på [email protected] så kanske man kan mötas någonstans första gången?
 
Jag är inte helt säker på att jag är 100% redo för det här. Att andra människor ska veta vem jag är men det är ju människor som är i liknande situation. Det jag är mest rädd för är att man ska känna någon och att den sen pratar vidare. Låter säkert töntigt men det är min största oro. Jag skäms inte eller något men jag tycker det är privat och tycker det räcker med att familjen vet ingen annan har med det att göra.  
 
Men jag antar att skulle man känna någon så är vi ju i samma situation och man vet vad man går igenom så varför skulle den prata vidare om det egentligen? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0