Dag 7..

Det går faktiskt mycket bättre än jag trodde det skulle göra. Som jag minns gjorde det mycket ondare sist. Men magen blir ömmare och ömmare för varje dag så blir nog inte roligt på söndag kväll! :( Men då hoppas jag att jag tar sista omgången.

I morgon kväll måste jag ta sprutorna på jobbet, det ska väl inte vara några problem men jag var så glad att jag skulle slippa det men nu måste jag ändå.

Jag och sambon pratade lite igår han var ju inte med till sjukhuset igår det blir så himla mycket för han och ta ledigt. Så sagt att han inte behöver med på kontrollerna utan bara dom viktiga mötena och sen till Örebro såklart! :D

Vi båda tycker att det känns så himla bra den här gången, det känns som vi får mer kontroller och att vi faktiskt kan lita på läkarna och sen att det är så mycket nytt. Dom två första gångerna var så lika den här tredje gången är inte alls lik dom andra två vilket vi ser som en positiv sak. En annan sak som är stor skillnad är äggen även om jag inte har super många ägg så är dom iaf jämn stora det har dom inte vart tidigare (tror jag). Som jag minns det var det väldigt varierande storlekar dom andra gångerna. Jag minns att när jag skrev strl på äggen så var det typ 6,8,10, inte alls så jämt som det var nu. Men jag kan minnas fel också men på något sätt känns det väldigt bra nu och vi är positiva! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0