Något händer..

Något händer i min mage/äggstockar/tjejmage vart det nu är.
Haft ont några dagar och det känns som ägglossningsvärk blandat med mensvärk. Det värker till ordentligt ibland! Jag ser det som ett bra tecken och hoppas det är det också. 

Denna veckan har bara rusat iväg då jag   jobbar fruktansvärt mycket. Jobbar ett dygn ledig ett dygn så är det hela veckan och helgen så går av på måndag morgon. Det som är bra är att jag nu jobbat in timmarna jag förhoppningsvis går miste om i slutet av sep. Känns jävligt skönt att inte behöva krångla och byta utan jag kan ge bort passen det brukar vara enklare än och byta. 

Så nu hoppas jag mensen kommer när jag löst detta så bra! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0