Som bomber och ömma

Just nu hatar jag p-pillerna, jag har huvudvärk varje dag, mina bröst gör så förbannat ont och dom är uppsvällda, mitt hår är fett hela tiden, finnar (brukar ha det men brukar typ ha varannan vecka men nu är det hela tiden) det kan vara något mer som jag glömt nu.

Känner mig både ful och äcklig!

Men det är värt det om mensen kommer vecka 38! :) Så hoppas innerligt den kommer.

P-pillerna jag åt innan vi försökte bli gravida hade jag inga biverkningar men dom började jag med för 100 år sedan så kan ha glömt men det var iaf inte så här många.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas så innerligt på eran tur nu och att det kommer gå hela vägen!

2013-09-02 @ 08:40:06
URL: http://kampfisken.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0