70 %

Tidiagre i veckan pasera jag 70% av graviditeten, tänk att lilla jag har gått över 70% av graviditeten. Det kunde jag aldrig tro för ett år sedan. Nu är är det mindre än 80 dagar kvar, herregud! :) 
 


 
Just nu är vi i stugbyn på Ullared!! Vi har shoppat massor till Lillan. Det känns så himla overkligt när man går där och köper saker till vår lilla bebis. Men samtidigt är det så himla underbart! 
Tänkte skriva lite vad vi köpt:
- Badstol
- Badbalja 
- Babybjörn babysitter
- Babyfilt
- Spjälskydd
- Amningskupor 
- Skötbädd 
- Täcke + Kudde 
- Spegel till bil 
- Nappflaskor 2 st
- Nappar 2st 
- Lakarn 
- Örngott 
- Schampoo, tvål, olja
- Nagelset
- Nässug 
- Febertermometer 
Detta är endel av det vi shoppat idag. 
Det bästa var att jag tänkte beställa en filt samtidigt som vi beställde spjälsäng men tyckte den var dyr. Men den fanns i Ullared till ett billigare pris (hade ingen aning om att dom sålde den här) Sambon har nog aldrig sett mig så glad ;) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Visst är det overkligt att få köpa bebis saker? :)

Svar: Jag helt sjukt! Man har drömt om det så länge <3
onskanomattbligravid.blogg.se

2014-04-06 @ 20:15:05
URL: http://minbebis.com/blogg/komtillmig
Postat av: Camilla

Men jösses! Varför går dina veckor mycket fortare än mina, lite orättvist tycker jag ;)

Svar: Tycker du? 😝 Hihi
onskanomattbligravid.blogg.se

2014-04-09 @ 11:40:46
URL: http://omlivetefter.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0