Arg och frustrerad

I två veckor nu är det grej efter grej som går emot mig, jag är gravid och känslig så detta är inte det lättaste att hantera. Jag blir arg och ledsen även frustrerad, jag är även en sådan person som kan gå och irritera mig på saker sen exploderar det. 

Igår skulle jag fylla i mammaledigheten men jag fatta inget kändes det som, så jag invänta sambon han fattar mer än mig (trodde jag) det slutar med att ingen av oss fattar hur jag ska fylla i skiten så jag får ett utbrott och skriker och grinar och smäller i dörrar. Jag såg svart verkligen och det värsta jag känner mig fortfarande jävligt irriterad! 

Kl 13 ska jag besöka försäkringskassan så jag kan få HJÄLP! Fy fan för ett krångel. Är det inte sjukskrivning eller graviditespeng så är det mammapeng jag spyr snart på detta! Och deras hemsida ska vara enkel i helvete heller...

Inte nog med allt detta vill jag få klart alla inköp till lillan, vi ska flytta, det ska packas, det ska köpas tapeter, och massa mer saker.. Jag känner mig bara så jävla frustrerad just nu. Idag har jag duschat, ätit frukost, bäddat sängen och är helt slut? Jag vill så mycket men inget blir gjort. Sen har jag svårt att be om hjälp så då går jag och blir sur och arg för jag inte får hjälp men inte alltid så lätt och veta men jag tycker att när vi har hundra saker att fixa så borde det inte vara så svårt att förstå att vi måste ta tag i det.  

Sorry för ett gnäll inlägg men gött och få skriva av sig.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas det löste sig :)

Svar: Tyvärr inte. Dom stängde kl 12 i torsdags :/ Får gå dit på tisdag ;)
onskanomattbligravid.blogg.se

2014-04-19 @ 06:56:02
URL: http://minbebis.com/blogg/komtillmig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0