Förlossningsbrev

När skriver man det? :) Borde kanske börja tänka på det? 

Kommentarer
Postat av: carro - änglamamma och mamma

Jag skrev det ganska sent. Vecka 36 kanske. Men man kan ju alltid skriva det innan. Det är ju mer för att skriva ner vilka önskemål man har kring smärtlindring, position, bada t.ex och om man har speciella önskemål som t.ex att jag ville att barnmorskan skulle titta till mig hela tiden pga oro och min kompis ville att efter barnet kommit ut skulle dom vänta en stund innan navelsträngen klipps.

Så du kan ju börja fundera lite och skriva ner lite punkter och sådär :) jag började i v. 32 men hann ändra mig några gånger ju närmare förlossningen jag kom

2014-04-25 @ 11:50:47
URL: http://carolineorkar.blogg.se
Postat av: Frida

Jag skrev det också sent men det gjorde jag hos barnmorskan. Men det va inget avancerat :)

Svar: Åhh hjälper barnmorskan till? Då kan jag ev vänta och få hjälp ;)
onskanomattbligravid.blogg.se

2014-04-26 @ 01:49:05
URL: http://minbebis.com/blogg/komtillmig
Postat av: Mia

Jag skrev också några punkter hos bm :) hade inte så många egna önskemål förutom att jag ville försöka ha så lite smärtlindring som det gick :)

2014-04-28 @ 06:55:15
Postat av: jenny

jag la oxå önskemål hos bm...var nog mest att jag var öppen för dom flesta smärtlindringarna som fanns och att jag ville amma om det gick..tyckte epiduralen var helt underbar för mig när det var dags för bebis :)

Svar: Jag fråga barnmorskan och man kunde lämna önskemål som du skriver :D Så får nog bli det :D
onskanomattbligravid.blogg.se

2014-04-30 @ 10:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0