Inbjudningar beställda

Idag har vi bokat kyrka och beställt inbjudningskort till dopet. Fann en sidan som hade jättefina mallar som vi utgick ifrån. Jag är inte så pysslig av mig så kände att pyssla ihop egna kort är inget för mig däremot ska jag pyssla ihop lite egna ljuslyktor. Ska även beställa lite andra dekorations saker som tex servetter men hennes namn och dop datum. Allt kommer gå i vitt och rosa, tror jag. Kan ändras. ;) 
 
En sak som vi inte ha bestämt än är om va bara ska ha fika eller om vi ska ha någon slags mat. Så himla svårt! 
Hur har ni gjort? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Smörgåstårta körde vi på och sju sorters "kakor" bebisblåa maränger, kolasnittar hallongrottor, chokladbollar med ljusblått kokos, vaniljbullar, wienerstänger, drömmar hmm resten har jag tillfälligt visst glömt bort!

Svar: Vi funderar med på smörgåstårta men vi blir en del och det blir så dyrt men samtidigt vill man inte va snål. så svårt.. Tårta har vi beställt.. Åh tack för baktipsen.. =)
onskanomattbligravid.blogg.se

2014-08-18 @ 23:21:39
URL: http://kampfisken.bloggplatsen.se/
Postat av: Ella

Roligt med dop :) Jag tycker också det är svårt att bestämma om det ska vara mat eller fika. Tycker det beror på vilken tid dopet är, om det kommer många långväga gäster och om det är många barn som behöver fylla på förråden. Lycka till!

Svar: Dopet är kl 14. Inga långväga gäster och inte många barn 3st typ. Tack kan behövas... ;)
onskanomattbligravid.blogg.se

2014-08-19 @ 06:44:49
Postat av: tanniz

Har inte heller bestämt mat eller tårtor än. Inte lokal heller för den delen :) tror det blir smörgåstårta och tårtor till fikat.

Hur gick det sen med namnet? antar att det är klart nu :) förstår att du inte vill outa det här men vilken stil blev det?
kram

Svar: Kyrka och sockenstuga är bokat och klart för oss.. Vi funderar med på smörgåstårta men vi bli en del och det blir så dyrt men samtidigt vill man inte va snål. så svårt..
Vi fann ett tillslut ;) Det är ett rätt ovanligt namn.. KRAM
onskanomattbligravid.blogg.se

2014-08-19 @ 14:13:57
URL: http://tanniz.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0