Sova vad är det?

Att sova dagtid är något vår lilla tjej inte gillar. Hon sover max 40 min på en heldag. Men är vi ute och går med vagnen kan hon sova i timmar men när det står still är det inte lika roligt. Och jag vägrar stå och rulla henne hon ska kunna sova utan att det rör sig. Så nu får hon endast sova i vagnen om vi är ute och går eller om hon ska sova ute (vilket hon gör ofta) annars övar vi i spjälsängen just nu. Tror hon kommer sova bättre om hon får sova i babynestet (jag hoppas det iaf) så ska testa det i morgon när vi har det hemma igen. 

Sover era barn mycket på dagarna? 

Kommentarer
Postat av: Frida

Wilma sover tot 2-3 Tim :)

2014-08-22 @ 18:48:55
URL: http://minbebis.com/blogg/komtillmig
Postat av: tanniz

Beror på när man räknar att dagen börjar. Kl är 11,30 och hon sover fortfarande. När hon vaknar inom en timme så kommer hon säkert inte sova en timme förrän runt 18 och sen somna för natten förhoppningsvis vid 22 och inte halv ett som vet var igår.

För att få henne att somna på dagen så är det nästan bara amning som fungerar. Brukar dock inte kunna lägga ner henne utan att hon vaknar så jag har börjat liggamma i vår säng. Då sover hon kvar när jag rullar bort :)

Liggdelen börjar hon avsky. Såväl rullande som stillastående. Så där är jag riktigt avundsjuk på dig som faktiskt kan gå utan promenader utan att ha en skrikfest framför dig :)

2014-08-23 @ 11:26:15
URL: http://tanniz.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0