Hjärtljud

Idag var jag hos Bm och fick höra lillans hjärtljud för första gången ♥
Hon frågade även om föräldragrupp och det tänkte vi gå så i april/maj någon gång är det dags. 
Har hört att dom inte ger så mycket men jag känner ändå att jag vill gå och sambon kände det samma. 
Hmm? Vad prata vi om mer tro? Lite allmänt om hur jag mår och sådär. 
Fick mitt moderskapsintyg så lämnat det till FK, även börjat kolla på papprena som ska skickas in angående graviditetspenning. Det verkar mindre kul!!
 

Kommentarer
Postat av: Langtarefterbarn

Åh va härligt!
Jag grät första gången jag fick höra hjärtljuden! Det var så mäktigt!
Kraam

Svar: Underbart! Jag var på gränsen att börja gråta men lyckades knipa ;) Jätte häftigt va det! Längtar tills nästa gång. Då börjar vi mäta magen också! ;) Kram
onskanomattbligravid.blogg.se

2014-02-05 @ 09:53:18
URL: http://langtarefterbarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0