Spjälskydd

Mina dagar går åt till att kolla in alla bebis prylar som finns. Nu har jag upptäckt spjälskydd eftersom jag kollat spjälsängar under kvällen. Jag kan ju inget om spjälskydd. Så jag funderar på passar alla spjälskydd till alla spjälsängar? Någon som har något tips på ett bra spjälskydd? Känner mig helt borta i huvudet verkligen. Jag vet inget känns det som ;) Visste ju såklart va ett spjälskydd va men kan inget om det och har försökt läst lite om dom. Det enda jag insett är att dom är dyra! ;) Hittat ett begagnat jag ev funderar på att köpa men har svårt för begagnat. 

Kommentarer
Postat av: Emilie

De flesta passar. Vill du vara riktigt säker så mät runt sängen. Det brukar stå hur långa spjälskydd är. Begagnat är toppen - mindre gifter. Så tänk alltid begagnat när det gäller barn. Förutom vissa saker som babyskydd.

Svar: Ja jag får kolla måtten på den vi tänkt köpa när vi bestämt oss ;)
onskanomattbligravid.blogg.se

2014-02-01 @ 09:21:49
Postat av: Alexandra

Vi köpte skydd från Ikea eftersom sängen va därifrån så passade bra, inte så dyrt tror jag!

Svar: Såg ikea hade dock ska inte vi köpa säng där så tveksam om det passar! :/
onskanomattbligravid.blogg.se

2014-02-01 @ 09:44:26
Postat av: Frida

Vi har kört på det skyddet som är tjockare än vanligt. Kändes säkrast. Billigt billigt på Ullared ;)

Svar: Vi ska till ullared i vår då väntar jag tills dess! :) Ngt mer som är billigt där? :)
onskanomattbligravid.blogg.se

2014-02-01 @ 11:08:10
URL: http://minbebis.com/blogg/komtillmig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0