Tiden på BB

Vi låg inne på avd 14/BB från natt till torsdag tills på söndag. Det var lite små tufft för Lillan ville inte suga rätt, när hon väl sög hade jag för dåligt med mjölk. Jag kände mig värdelös och var mycket ledsen till råga på allt fick vi inte sova ihop. Jag dela rum med två andra (inte samtidigt) men som tur var va det två goa tjejer. Men man vill ju få vara tillsammans som en familj. Vi låg inne pga att Lillan gått ner i vikt och inte åt riktigt. 
 
Kan kortfattat säga som så här att vi tyckte det var sådär, dom missade väldigt mycket grejer och det var kaos kändes det som. Ingen direkt hjälp och dålig info, alla sa olika så man blev bara förvirrad! 
 
Amningen har verkligen vart ett enda stort kaos och jag som verkligen velat amma innan jag ens fått barn. Jag har känt mig så värdelös och dålig pga detta. Men nu äntligen funkar amningen och jag kan hel amma. Jag vägrade ge upp och det gav resultat. Men det började aldrig funka under tiden vi var på BB utan det är ungefär för 1,5 vecka sedan det börja funka så det kan ta tid. Det är absolut inte så enkelt som det ser ut på filmerna man får se på föräldrautbildningen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0