Närmar sig..

På lördag ska jag äntligen börja ta provera och hoppas jag börjar blöda en vecka efter första tablett ca det gjorde jag förra gången jag tog. Hon som jag pratade med i karlstad trodde jag skulle börja blöda runt dag 12 men jag hoppas som sagt på tidigare. 
 
Dagarna rullar iaf på och jag försöker äta nyttigt och röra på mig inför IVF. 
Tycker maten är svårast så svårt och komma på massa nytt hela tiden och eftersom jag har kört det här en längre tid innan jag började med IVF så är jag ganska trött på det mesta grönsakerna. 
Men gör mitt bästa. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt att vara igång igen, nu full fart framåt igen som gäller, lycka till och hoppas mensen dyker upp snabbt nu.

2012-08-30 @ 09:41:33
URL: http://kampfisken.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0