Jag svävar på moln..

Känns fortfarande helt underbart, det är svårt att förklara känslan. Enligt appen jag har i mobilen så är jag i vecka 5 (4+2) idag. Men vet inte helt hundra om det stämmer men utgår från det så länge, det blir ungefär att jag är i vecka 8 som barnmorskan sa vid vul så kan stämma rätt bra blir väl + - någon dag säkert. Men känns konstigt att man är så långt i veckorna redan när ägglossning va för två veckor sedan men dom två första veckorna innan räknas ju med. Jaja nog om veckor. ;)

Jag har ju inte så ruskigt mycket symtom därför jag aldrig misstänkt en graviditet. Men mina symtom är:

- Lite ömma bröst
- Illamående av och till
- bubblig mage + lite magknip
- Törstig ofta
- Lite huvudvärk av och till

Det är väl dom jag märkt av mest. Men detta med illamåendet har lurat mig förr så inte brytt mig om det för mått illa innan mens tidigare och fått mens så inte misstänkt ngt.

Det som jag tycker är skönt är att symtomen kommer av sig själv inte massa progesteron som gör att man har 100 olika symtom det känns inte lika förvirrande utan symtomen kommer naturligt! Sen behöver inte alla va gravsymtom heller eftersom jag bara vetat i ett dygn men detta är det jag känt skillnad mot hur jag brukar må.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0