obehagligt vänster ljumske..

Som sagt mitt i en flytt och nyligen blivit gravid inte det lättaste när jag vill greja, packa och städa. Allt är iaf nerpackat det vi inte använder såklart men nu är det städning kvar och i garderoben har vi massa nya saker och lite gamla + kläder. Kläderna packa jag ner igår men idag lyfte jag ut resten och städa där inne under tiden börja jag känna av i vänster ljumske pirrar till ibland värker det lite som molande antar att de är växtvärk men har nu lagt mig för och vila lite så jag inte gör för mycket. Istället får sambon hjälpa till ikväll och få alla saker tillbaka ;)

Försökte ringa MVC i min kommun men deras telefontid kl 13 blev inställd tydligen så får ringa i morgon, ringer dit för att få tid till ett hälsosamtal :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0