Så va julen över..

Vi har haft en mysig och jätte bra jul även om det vart tufft!

Jag mår inte alls bra psykiskt jag är fortfarande väldigt ledsen över missfallet. Jag kan inte riktigt gå vidare och det känns som ingen förstår mig, utan känns mer som att alla tycker vi är så unga och det är bara att börja om. Men så lätt är det inte för mig/oss.

I morgon ska jag jobba första passet efter missfallet och det känns sådär jag är ofta ledsen och gråter endel och det känns inte så kul att jobba 24 timmar när det är så men bara att bita ihop antar jag.

Känns som det är mycket gnäll och så nu men jag hoppas jag snart ska må bättre igen jag hoppas mina läsare fortsätter läsa ändå :)


Kommentarer
Postat av: Cohen

Kanske behöver du prata med någon? Alltså någon professionell. Jag förstår hur du känner, och blir förbannad på dem som hävdar att man "ju är ung och inte har bråttom".
Där jag bor kan man iaf via husläkaren få remiss till terapeuter/psykologer, då går det på högkostnadskortet så man slipper betala 900kr/h privat.
Kram och lycka till med allt

2012-12-29 @ 12:57:18
URL: http://www.ettlivblirtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0