Svar på kommentar

Carina

Hejsan! Först av allt bra skrivet . Skönt att läsa om någon i samma sits . Jag och min sambo har själva valt att inte tala om för vår omgivning att vi försöker skaffa barn . Jag kan disskutera alla snaskiga detaljer om mig själv för honom och han för mig . Så jag känner igen mig i det du skriver . Man tror aldrig att man själv skall sitta i den situationen att man behöver hjälp med att gravid . Speciellt inte när det verkar som folk i ens omgivning bara kan se på sin man och bli gravid .
Eller blir gravida på första försöket . Jag är inte avundsjuk bara lite bitter . Men jag blir fortfarande glad för andra . Jag hoppas verkligen att ni blir gravida snabbt .

Ta hand om er .

Kram

Svar:

Hej!
Nej man trodde ju verkligen inte att det skulle va så svårt man har ju aldrig fått höra om att de skulle vara svårt att bli gravid. Börja inse det när jag själv va tvungen att få hjälp men jag trodde de skulle lösa sig när jag fick provera och pergotime.

Man blir bitter ibland kan jag stor grina om jag hör att någon blivit gravid man är ju så klart glad för deras skull men samtidigt blir man arg för att de ska ta sådan tid för oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0