Svar på kommentarer

Längtan
Hej på er. nä man får inte ha cellförändringar inför IVF vad jag förstått.. tråkigt jag vet folk som varit tvungna att skjuta upp det pga det :( skönt att ditt var normalt i alla fall, det var mitt också förra året :) kram!

Svar
Okej men jag har ju cellförändringar men dom är normala? Det går inte om det är så heller? Utan man måste va helt fri? SHIT nu får jag PANIK!

Emelie
Jag vet faktiskt inte. Läkaren sa att de ville ha ett cellprov, troligtvis ska det vara normalt. I allafall inte allvarligt. IVF-världen är inte lätt att förstå sig på :)

Svar
Nej jag hoppas verkligen det eftersom jag har en dom är normala. Bm borde väl har gjort något åt det isf tycker man ju?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0