Tankar..

Trodde aldrig i mitt liv att det skulle vara så svårt att bli gravid.
Man har ju knappt hört om att det kan vara svårt och jag trodde absolut inte jag skulle bli en av dom som skulle få det svårt. Att försöka bli gravid skulle ju vara något underbart men blev istället något fruktansvärt jobbigt och tungt trodde aldrig i mitt liv att det skulle kännas så.

Att hamna i IVF kö har vart väldigt tungt för mig, jag är super glad för att den möjligheten finns men jag har inte fattat att vi troligtvis kommer göra en. Vi är ju friska, dom hittar inga fel på någon utav oss, varför funkar det bara inte? Det är sjukt frustrerande! Hade det vart något fel på oss hade det vart lättare att acceptera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0