Svar på kommentar

Kristina
 
Hej!
Jag håller med om att det är rörigt med veckorna, de flesta siterna som beräknar beräknad födsel hamnar alla på första veckan i mars, om det här nu går vägen.. Vi kommer inte få göra UL på kliniken förrän 13 augusti eftersom de har sommarstänt, blev först lite besviken men nu känns det rätt skönt. Vid den tiden borde det inte finnas frågetecken på vad de ser/inte ser. Ska försöka att inte hetsa upp mig för mycket innan dess och bara njuta av semestern. Nästa måndag ska vi iallafall på inskrivning hos barnmorskan, ska bli kul! Har forfarande sjukt mycket illamående, har blivit något bättre sista dagarna men imorse fick jag kräva frukost på sängen av maken :) Symtomen gör iallafall att det hela känns väldigt verkligt för oss båda, maken är nöjd även om han såklart inte vill att jag ska må dåligt. Hoppas ni får lugnare besked på onsdag, ska bli intressant att höra vilken vecka vi båda är i :) Kram kram
 
Svar
 
Jag trodde jag hade bra koll på detta med veckorna men det hade jag tydligen inte :/
Va glad att du ska göra ditt vul senare jag är så ånger att jag fått tider under semestern det kunde kvitta kan jag lova dig. Nu i efterhand önskar jag att jag fått en tid efter semestern. Så hade man inte behövt gått igenom den här skiten!
Jag mår illa av och till mest under dagarna så jag äter ju som en jävla idiot för när jag äter känner man inte lika mycket av det. Ja jag hoppas också det :D
 
Johanna
 
Jag var på 8+1 när vi gjorde vårt vul här i Örebro. Om jag räknar på dig så som det var uträknat på mig så är du på måndag 8+0 så det var nog bara för tidigt att i förra veckan. Kram
 
Svar
 
Enligt doktorn ska jag bara va i vecka 6+2 eller något sådant?
Men jag vet inte som sagt han sa lixom inte till oss den veckan är ni i utan vi bara hörde när han räkna och prata. Vi va mer uppe i att det inte va ett hjärta och att han pratade om 28 maj som inte alls stämde vi hade inte ens börjat spruta då. :/  Men på onsdag ska jag ha svar på allt innan jag går ;) Så man slipper och må så här.
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Se absolut till att ställa mycket frågor! Hade läkaren utgått från måtten på våra så hade det inte stämt alls men eftersom han själv hade gjort behandlingen visste han ju när allt skedde och han sa att det är så små skillnader när dom mäter så det går inte riktigt att fokusera på det utan slår hjärtat och formen ser ut som det ska så var det bra :-)

2012-07-21 @ 12:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0